2009-05-10

Ösning verkar krävas

Den här båten fick jag se från andra sidan ån igår när Higgins och jag gick genom Rothoffsparken. Idag var vi och gick på samma sida som båten ligger, och då passade vi på att gå fram och ta oss en titt. Det verkar som om man måste ösa lite innan man kan ge sig ut på en tur.

Min vårteckensutmaning denna vecka har jag schemalagt till att börja visas klockan 23, får hoppas att det funkar. Måndagar har jag alltid fullt upp med annat, så för att spara tid lägger jag ut mina vårtecken lite tidigare. Men jag brukar inte vara ensam om det;0)

4 kommentarer:

Jenny sa...

Det ser inte riktigt ut som om den där båten håller tätt ;)

Ingrid sa...

Det såg lite hopplöst ut det där, men tanke på om man ska paddla!

~Livet i byn

Yvonne L sa...

Jenny: Njae, den håller nog inte riktigt tätt, bara lite. ;0)

Livet i byn: Hopplöst är väl det minsta man kan säga! ;0)

Synnøve. sa...

Synd på en sån fin båt. Hoppas de går att rädda den...
Synne.