2009-05-07

Min vinst kom idag!

Jag lyckades ju med konststycket att vinna en tävling hos Livet i byn förra veckan. Ganska otroligt, första tävligen jag beslöt mig för att delta i och så vann jag! Idag har jag varit ledig på eftermiddagen, och när jag kom hem så låg det ett stort kuvert innanför dörren och det var vinsten. Det är två jättefina handdukar och sex disktrasor från Erika Tubbin, och Erika hade också skickat med ett fint litet kort med vinsten.
Naturligtvis skulle jag ju fota min vinst, och jag la ut handdukarna på första bästa lediga plats, det gamla antika matbordet i vardagsrummet. Det står precis vid burspråket så det brukar vara ganska bra ljus där. Det var först när jag laddade upp bilderna till datorn som jag fick se att handdukarna faktiskt matchar ljuslyktorna på bordet riktigt bra! Hade jag inte en tanke på när jag fotade, skulle bara försöka att snabbt få en bild eller två på vinsterna.
Så här ser disktrasorna ut, klickar man på bilden så blir den något större och då kanske det går att läsa texten på min favorit. "Visst bär det emot att köpa disktrasor när allt man vill ha är champagne".

4 kommentarer:

Ingrid sa...

Lyllos dig, jag vet hur fina och lyxiga hennes produkter är. Nu kan du torka och städa :0)

~Livet i byn

Yvonne L sa...

Nämen det är ju synd att använda så fina saker! ;0)

Jenny sa...

Finfina! :D

Yvonne L sa...

Eller hur!