2009-06-28

Rosig lycka

Man behöver inte ha egen trädgård för att kunna njuta av en rosenrabatt!
Ovanför ser ni en del av den rosenrabatt som finns snett emot Eskilstuna centralstation. Anledningen till att inte hela rabatten kom med är att jag inte ville ha med de fotgängare som kom gående precis när jag skulle knäppa av! Hade dessutom en hund med mig som tycker det är extra fånigt att stanna och fotografera när man nästan precis kommit utanför dörren!
Fler borde lära sig av hundar att hitta lyckan i det lilla! Det behöver inte vara något speciellt, ibland räcker det med att rulla sig i gräset och få pälsen full med skräp! Extra lycklig tror jag Higgins är idag, jag hade nämligen tänkt bada honom, men när jag böjde mig och skulle ta på mig mina sandaler inför dagens första promenad knäppte det till i ländryggen och jag hade plötsligt drabbats av ryggskott. Alltså inget hundbad idag.

Inga kommentarer: