2009-04-11

Sol hela dagen

Solen har fortsatt skina hela dagen och nu har jag haft första utomhusfikat i år. Mina föräldrar och jag åkte och påskfikade hemma hos min syster med familj och vi satt ute på deras altan och hade det bra. Goda bullar, kakor och kladdkaka som var extremt kladdig. Imorgon eftermiddag blir det bio, då ska i alla fall min syster och jag gå och se "Män som hatar kvinnor". Den har ju gått ett tag nu, men vi har inte kommit iväg tidigare så man kan väl säga att det är på tiden. Det vore ju typiskt om den skulle sluta visas innan vi kom iväg!

Satt och slösurfade lite och snubblade in på en artikel om några annorlunda vänner. Att djurungar är så himla söta!

5 kommentarer:

Efwa sa...

Vilken otroligt vacker bild du har längst upp i bloggen. Hittade hit från Smultrongården. Önskar dig en Glad Påsk!
Efwa

Yvonne L sa...

Tack! Jag tog bilden en kväll i veckan som gick och hade extra tur med ljuset.

A home far away sa...

Hoppas att er påskhelg varit underbart fin!

Kram Gunilla i Singapore

Ingrid sa...

Nä, cockrar tröttnar aldrig. Just nu är det inte kul hemma eftersom Xarah löper. Det är ylande, och gnällande så jag snart sätter ut en tillsalu skylt på Milton och Aladdin...

~Livet i byn

Yvonne L sa...

Gunilla: Det har varit en fin påskhelg, hoppas ni haft detsamma!

Livet i byn: Higgins gillar ju inte andra hanar, annars hade ju Milton och Aladdin kunnat komma hit! ;0)