2010-07-27

Från morgonpromenaden

De enda två bilder jag tog på dagens morgonpromenad.
Jag tänkte mig ta en fin bild här ur lite olika vinklar men så kände jag en puff på mitt vänstra knä samt hörde ett litet "voff".


När jag tittade snett ner till vänster satt denne lille herre och stirrade uppfordrande på mig och ville få sin bild tagen. Direkt när det var gjort reste han sig och började med bestämda steg fortsätta morgonpromenaden. Är man ute och går promenad ska man väl gå promenad och inte stanna och fota.

3 kommentarer:

Hörni sa...

Hahaha, klart Higgins vill ha uppmärksamhet! Han är otroligt söt.:)

Jenny sa...

Han är klok han, din käre hund. Och läraktig, när han vill. :) Hoppas du har en bra vecka därborta :)

Yvonne L sa...

Gun: Men jag tycker inte han ska ha all uppmärksamhet jämt! :D

Jenny: Jo, han är smart och har lärt sig en hel del saker under sina snart 10 år. De flesta har han kommit på själv dessutom! :D