2010-07-19

Choklad är gott

Läste just att någon okänd tydligen köpt upp hela Europas kakaoförråd. Det är rätt mycket med 241 000 ton kakao, jag brukar nöja mig med en förpackning som rymmer 250 gram eller något sånt. Kanske någon som ska bjuda in till kalas och bjuda hela världen på chokladbollar eller kladdkaka! När någon köper upp allt havregryn eller mjöl vet vi vad vi kommer att bjudas på. Hur som helst, jag kommer oavsett vad det blir, jag tycker både chokladbollar och kladdkakor är gott! Förresten, vilka bakverk som helst med choklad i går bra för min del. Inbjudan kan lämnas som kommentar under detta inlägg.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nämen, det vore ett otäckt sätt att göra hela Europa olyckligt, att vägra sälja kakao.

Yvonne L sa...

Frunatmaken: Därför hoppas jag att den som köpt kommer att dela med sig! ;)