2010-09-08

Vi som var ute på eftermiddagspromenad

Oftast är vi två som går ut på promenad, Higgins och jag, men när vi stod i hissen på väg ut på eftermiddagspromenaden fick jag se att vi tydligen skulle ha sällskap med oss.

Men sällskapet var inte så bra på att gå utan var tvungen att bli buren hela vägen. Det var dessutom jag som större delen av promenaden fick bära eftersom Higgins hade fullt upp med att följa jätteintressanta lukter alla de dryga 4 kilometrarna vi gick. Fast det var en rätt bra fördelning nu när jag tänker efter, jag är inte så intresserad av att sticka in näsan i buskar och sånt.

7 kommentarer:

Wildhearts sa...

Klart grabben ska ha med sin pingvin ;-)

Göran sa...

Förstår man väl att det inte går att nosa ordentligt med en pingvin i munnen, det skulle inte jag heller klara.

Yvonne L sa...

Wildhearts: Jo, jag ska väl vara glad att han valde den och inte sin stora gula anka... eller den naturtrogna anden. ;0)

Göran: Nä, det förstås.

Renathe sa...

Julklappstips till Higgins:
http://simplysmitten.com/p11/Dog-Backpack-Blue-XLarge/product_info.html?gb

Yvonne L sa...

Renathe: Hmmm, det kanske vore nåt....

Hörni sa...

Hahaha, klart pingvinen ska med ut.;)

Yvonne L sa...

Gun: Särskilt som han har tomteluva på sig...