2010-09-27

Höst (259 av 365)

Egentligen hade jag tänkt vänta med temat höst. Planen var en solig dag lite längre fram när marken är täckt av vackert färgade löv. Men idag på den ruggiga morgonpromenaden då det blåste småkallt och jag gick och var glad över att jag tagit på mig fingervantarna gick vi förbi det här. Sommarplanteringarna i parken vid Fors kyrka höll på att rivas upp och sommarblommorna låg i stora högar. Får se om de planterar några höstblommor där, eller om det sätts ner lökar som ska komma upp i vår.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Javisst börjar det blir kyligt. Jag o Nova var på Rallylydnad igår och jag trodde att fingrarna skulle gå av, inte för att Nova bet i dem utan för att det var så kallt.
Det blir skoteroverall på onsdag :)
//mille

Yvonne L sa...

Mille: Ta på dig skoteroverall, tumvantar och tjockaste kängorna så ska du nog klara nästa träningspass! ;0)