2010-09-29

En dag på jobbet

Ifall någon undrar vad jag gör på jobbet om dagarna kan ni inte få ett svar som gäller alla dagar eftersom det är ganska varierande. Men idag tog jag den här bilden på ett skaft. Eller det här är en av bilderna jag tog av ett föremål som en besökare kom in och frågade om. Nu svarar ju inte jag på såna frågor om jag inte helt säkert vet svaret, men det är min uppgift att hålla reda på vem som möjligen kan hjälpa till. För att inte behöva behålla föremålet frågan gällde så fotade jag det ur lite olika vinklar och så ska en kollega få bilderna och se om hon kan svara på vad det är för något. Jag har också fryst in bullar till cafét och startat om datorn tre gånger helt i onödan eftersom det inte var den lokala datorn det var fel på utan istället en av kommunens servrar som gjorde att bland annat mailen inte fungerade.

Inga kommentarer: