2010-12-21

Show Me Yours - Julgodis/julbak

Show Me Yours fototema denna vecka hos whatthefuckdotcom är julgodis/julbak.

För ett par dagar sedan när jag hämtade Higgins från mina föräldrar efter jobbet så stod mamma och rörde om i en bunke när jag kom dit. Det skulle bli någon sorts vit chokladtryffel med ingefära. Dagen därpå när jag hämtade Higgins var godiset färdigt och jag fick mig en smakbit. Mums!

Länkar till mer julgodis hittar man hos wtfdc.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

5 kommentarer:

Snäckskalsdalen. sa...

Det ser urgott ut!
Mumsigt.
Agneta kram

Jenny sa...

Ser ut att ha kokos i...? Ser ruskigt gott ut!

Yvonne L sa...

Snäckskalsdalen: Mycket mumsigt! Receptet tror jag var ur senaste Buffé-tidningen från Ica.

Jenny: Det är rostad kokos utanpå! :0)

Renathe Schneider sa...

Ser väldigt smaskigt ut. Gillar ingefära också. Det ger lite sting till godiset :)

Yvonne L sa...

Renathe: Det var väldigt gott!