2010-12-09

Hopp


Hopp, originally uploaded by Yvonne E.
Jag gick ju med i fotoprojektet "Fotografer för livet" som är ett projekt till förmån för cancerfonden. Varje månad kommer gruppen att ha ett fototema, och det här blev mitt bidrag till första månadstemat som är hopp. Gruppens bilder samlas på Flickr, och i princip dagligen laddas det upp nya bilder där. Det är många fantastiskt duktiga fotografer som är med, både proffs och amatörer och vill du vara med är du varmt välkommen! Gruppen har också en insamling till Cancerfonden och målet är satt till 100 000 kronor. Om du kan och vill bidra med en liten slant hittar du information om vilka möjligheter som finns via loggan i högerkanten här intill!

5 kommentarer:

Synnøve. sa...

En väldigt vacker bild måste jag säga.

Har varit lite (hmmm, mycket) dålig på att besöka dig ska jag erkänna. Men om det är till någon tröst så är du inte ensam. Jag känner att jag inte riktigt hinner med....

Hoppas att du och Higgins i alla fall får en skön helg.

Här är det kallt med. Vi hade 37 minus en natt, samma morgon var det 29,8 när jag gick upp. Men nu är det "bara" 20 minus ute. Skönt det.

Kramen Synnöve.

Jenny sa...

Hopp är viktigt att ha så här i juletider. Passar på att önska er en fin helg, vi kanske springer förbi Eskilstuna imorrn, ska se om vi lyckas fånga er på promenad då. ;)

Yvonne L sa...

Synnøve: Tack!
Har samma problem själv att jag inte hinner runt till alla bloggar och skriva kommentarer överallt. Fast jag brukar vara in och läsa lite då och då men slarvar med kommentarerna! Vilka temperaturväxlingar ni har!

Jenny: Visst är det viktigt med hopp! Välkomna till Eskilstuna, det visar sig om ni svischar förbi när vi är ute eller ej. ;0)

Renathe Schneider sa...

Väldigt passande och vacker bild!

Yvonne L sa...

Renathe: Tack!