2010-12-13

Ikapp

Alltså, ni får ursäkta att det varit mycket fotoinlägg till utmaningen "365 foton 2010" senaste tiden, men jag har jobbat på för att komma ikapp. Nu är jag ikapp och har alltså 18 foton kvar att leverera. Sen har jag klarat hela utmaningen. Det lär bli en del nödlösningar och några egna teman, men 18 teman till ska jag väl klara av. Sen nästa år blir det "365 foton 2011" har jag bestämt mig för. Nog för att det kan vara lite ansträngande, men man har ju alltid något att blogga om!

2 kommentarer:

Bibbi sa...

Jag fattar bara inte hur du hinner och har ork... Själv har jag problem med ett inlägg i veckan....
Hoppas du har det gott i allafall. Fick Higgins vara Lucia?
Kramen

Yvonne L sa...

Bibbi: Men egentligen hinner jag ju inte eftersom jag oftast ligger konstant efter. Men jag är envis, och hinner man inte lägga ut något annat inlägg kan man ju försöka slänga ut en bild...
Nä, Higgins är ju kille och vill väl inte vara Lucia heller! ;0)