2010-10-12

Rosa bandet

Man kanske skulle ta sig en titt bakom soffan för att se om man hittar annat än dammråttor. Hittar man en värdefull tavla kanske man kan ge en extra stor donation till någon av de insamlingar som pågår för tillfället. Nu är jag rätt säker på att bakom min soffa döljs enbart dammråttor, och möjligtvis har det halkat in någon bit hundgodis också...

Oktober månad är Rosa bandet-månad, och förra året hade jag min egen insamling här på nätet. I år tänker jag inte ha någon egen insamling men det finns ju såna på många andra ställen. Läs mer om hur du kan stödja kampanjen här.



Jag brukar ge lite extra varje gång det är någon speciell kampanj, storleken på gåvan beror på min ekonomiska situation just då, men jag är också månadsgivare till Cancerfonden. Pengar behövs alltid till forskning!

Inga kommentarer: