2009-02-13

Men jag har det bättre här...

... i snön i parken där jag kan göra snöänglar för mig själv.



Igår eftermiddag skulle Higgins vara med mig på jobbet på eftermiddagen. Nu är han ju en väldigt klok hund, trots att han beter sig som en galning ibland, så han hade räknat ut vart jag var på väg med honom. Han trodde sig också ha räknat ut hur han skulle slippa tillbringa eftermiddagen på mitt jobb; genom att försöka övertyga mig om att han kunde vara kvar i parken och vänta tills jag slutat jobba.

4 kommentarer:

Synnøve. sa...

Hallå på er.
Han är så skön den där hunden alltså....
Var tvungen att se en där filmsnutten flera gånger.
Vekligen en härlig och personlig hund.
Har ni kvar snön?
Här är det snart 1 meter på platser och just nu klockan 4 på tisdagsmorgon är det 12 minus.
Kram från nabolandet.
Synne.

Yvonne L sa...

Jo, han är lite speciell mitt lilla kexmonster ;0) Snön ligger faktiskt kvar än, temperaturen har legat på omkring 5-8 minusgrader i drygt en vecka nu. Precis så som jag tycker att en vinter ska vara!

Anonym sa...

Han är ju hur söt som helst. :D

Yvonne L sa...

Jo, och han vet om det också...