2009-02-05

Mat och tårta

Imorgon ska jag få mat och tårta hemma hos Martin. Han fyller 7 år och är min enda systerson. Han ringde tidigare ikväll och bjöd in mig och Higgins som inte kommer att få vare sig mat eller tårta. Jag fick också veta att han kommer att ha godare tårta än vad morfar hade när han fyllde. Martin ska ha en grön tårta. Martin planerar också att sova hela natten istället för att ligga och fundera på vad han får i present. Vilket just påminde mig om att jag skulle slagit in presenterna jag köpt till Martin. Det skulle jag gjort ikväll, men det glömde jag bort. Fast jag hinner nog det innan jag ska bort på mat och tårta imorgon.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du hinner nog. :) Hoppas tårtan är smarrig! :D Grönt låter annars lite suspekt... ;)

Yvonne L sa...

Grön tårta = Prinsesstårta = Mums!