2009-02-19

Flexledig

Idag på eftermiddagen har jag haft ledigt, jag har väldigt många plustimmar på flexen och de ska väl tas ut någongång. Hade lite planer på vad jag skulle ägna eftermiddagen åt, men så blev det ju naturligtvis inte. Jag "råkade" sätta mig vid datorn och sen hittade jag en skojig länk - som jag inte kommer ihåg vad den hette eller hur jag ska hitta igen - och tiden bara rann iväg.
Naturligtvis har Higgins och jag varit ute och promenerat också, men det var verkligen inte speciellt skönt! Termometern visade -5 grader, men det var en kyla som gick genom märg och ben! Andra gånger kan ju -5 kännas riktigt behagligt, men när jag tog av mig ena vanten i mindre än en minut var handen totalt genomfrusen. Märkligt. Inför nästa promenad som väl ska ske inom en inte alltför lång framtid ska jag ta på mig ännu mer kläder än vad jag hade tidigare. Det har säkert inte blivit varmare nu!

Väl inne från promenaden så åt jag en grapefrukt, dock inte denna som är på bilden för den åt jag upp i lördags. Men precis som i lördags gjorde dagens grapefrukt så att det krullade sig bakom öronen. Alltså inte en helt söt grapefrukt.

Sen tycker jag det är väldigt märkligt det här med att infoga bilder i blogger! Det är sällan jag lyckas få bilderna exakt där jag vill ha dem...

Inga kommentarer: