2009-02-11

Hörnan

Det finns vissa som ser till att göra det bekvämt för sig. Just det här hörnet är Higgins favorithörn. Har vi besök och någon sätter sig där får de sitta ett tag, sen brukar Higgins sätta sig precis nedanför den personen och stirra tills människan har vett att flytta på sig. Bortskämd??? Nä, klart att lillkillen ska ha det bekvämt!



Helgen som gick var det några som gjorde en jättefin snögubbe i Rinmansparken. Nu har den stått några dagar, och blivit utsatt för lite åverkan och vädrets makter. Men den är fortfarande fin, till och med en liten halsduk och hatt!


Först idag kom jag ihåg att ta med mig kameran på vår lilla promenad runt parken, strax efter 7 imorse innan jag skulle till jobbet.

Gissa vem som ligger på rygg i sofffhörnet bredvid mig och drömmer... om jag säger att det kommer små "voff, voff", och att samtliga tassar viftar frenetiskt kan ni nog gissa.

1 kommentar:

Anonym sa...

Sovande, drömmande husdjur kan vara riktigt roande! :D