2010-11-19

Den är hemma nu

Min stationära dator har fått komma hem, utrustad med en ny hårddisk. Det mesta finns kvar, utom fotona men de finns på annat ställe. Fast det tar ju tid att få hem en ny dator eftersom det är en hel del program som måste installeras om, och en massa uppdateringar som måste göras. Jag höll på ett par timmar efter att jag kommit hem från jobbet, men allt är ändå inte klart. Men som tur är så är det ju ingen brådska med det, jag får göra färdigt imorgon efter jobbet.

4 kommentarer:

Hörni sa...

Vad skönt att få en ny. Utan dator inget liv, ju. ;D

Yvonne L sa...

Gun: Fast jag hade ju bärbara datorn under tiden... ;0)

Husan sa...

Käraste ting man har ibland.

Man ska inte låna ut datorer o tandborsten. Nix, det är heliga o personliga saker det. ;)

Yvonne L sa...

Husan: Nä, man får tänka på vad man lånar ut! Fast stationära var ju inte utlånad utan borta för att den var trasig, men nu är den hel igen!