2010-11-29

Trafikant (323 av 365)

Higgins är ju drygt 10 år, alltså helt klart en pensionär, och då tycker jag han kan behöva ha ett täcke på sig när det är minusgrader. Tidigare har han bara haft det på sig när det varit -10 grader och mer, men nu är han ju stelare och då är det nog extra skönt med ett värmande täcke. Jag tyckte det var dags att han fick ett nytt, så vi tog bilen och gav oss ut på inköpsresa vilket gjorde mig till biltrafikant. Sen när vi kom hem så satte jag på Higgins hans nya täcke och så gick vi ut och gick. Då blev både han och jag gångtrafikanter, och som såna är det viktigt att man syns, och det tror jag nog att vi gjorde.

6 kommentarer:

Wildhearts sa...

Vilket bra täcke. Både värmer och lyser upp. Kan tänka mig att ni båda blev väldigt nöjda :)

Bibbi sa...

Dessutom klädde det vackra täcket skönheten Higgins. Bra att du är klok och tänker på honom;-)

Yvonne L sa...

Wildhearts: Jo, det är bra, men jag är inte helt nöjd med hur det sitter. Fast vi får vara nöjda ändå.

Bibbi: Vissst är han snygg i det!

Renathe Schneider sa...

Jättesnygg! Viket modelejon :)

Renathe Schneider sa...

Fast nu när jag kollar lite mer noggrant så undrar jag om inte det där bandet runt magen kanske skulle sitta en bit längre bak på ryggen?
Lite väl nära frambenen eller?

Yvonne L sa...

Renathe: Visst är han snygg! Nä, bandet ska gå precis bakom frambenen...Fast det hade nog varit bättre om det gått lite mer om magen.