2012-07-10

Frökapsel (192 av 365+1)


Frökapsel 


9 kommentarer:

Chrisse sa...

Du får så fina bilder med skärpan på en sak..... hur gör du? ;)

Yvonne L sa...

Chrisse: Skämtsamt kan man säga att jag siktar och trycker! Eller det är egentligen så jag gör oavsett om jag fotar med kompaktkameran, systemkameran eller mobilen. Systemkameran ger ju lite mer utrymme att spela på, men jag bryr mig inte så mycket om tekniken utan koncentrerar mig på motivet.

Chrisse sa...

Snyggt blir det iallafall :)

Charlotta sa...

Vackra frökapslar hos aklejan. :)

Eva Trillian sa...

Snyggt :)

Hörni sa...

Dina foton är alltid så vackra! :D

Livsnjutaren sa...

Underbara små gulsgruvor att samla in till nästa säsongs blomstrande;)

lenabratt sa...

Jättefin bild ! Synd att de blommar över så fort !

Yvonne L sa...

Livsnjutaren: Vi klipper av vissa stänglar och placerar ut på andra platser av torparträdgården. Hoppas det ger resultat nästa år! :)