2011-01-22

Show Me Yours - Film

Eftersom jag har ledigt den här helgen sköt jag inte upp tills på fredag strax innan nytt tema kommer ut med att delta i den här veckans Show Me Yours. Temat är film.

Mitt sätt att tolka temat var att fota en av högarna med filmer som ligger och väntar på att jag ska hinna titta på dem. En kompis lånar ut filmer som det tar evigheter innan jag lämnar tillbaka eftersom jag inte är världens snabbaste filmtittare. Det finns ju så mycket annat att göra också, som att jobba, titta på CSI, gå med HIggins, titta på dokumentärer jag trillar in i av misstag som sen visar sig vara jätteintressanta, delta i fotoutmaningar och så ibland måste man ju ägna sig åt diverse hushållssysslor.

Fler filmtolkningar hittar du hos whatthefuckdotcom.

4 kommentarer:

Jenny sa...

Har också ett par filmer som ligger, precis som böcker, för man måste ju vara på humör (inte bara ha tid) för att se en viss typ av film. :)

Yvonne L sa...

Jenny: Bokhögarna vill jag helst inte prata om... ;)

Tove sa...

Hmm, känner igen det där... ;D
Bra tolkat!

Yvonne L sa...

Tove: Sån tur att det inte bara är jag... ;)