2011-01-15

Rörelse (15 av 365)

Både vatten och änder i rörelse

12 kommentarer:

Wildhearts sa...

Försöker de ta sig ner i det där skummande, kalla(?) vattnet? Jag är glad att jag inte är en and!

Snäckskalsdalen. sa...

Vilken fin rörelsebild!
Agneta kram

Anne-Lie sa...

Ja här var det verkligen rörelse!

Yvonne L sa...

Wildhearts: De håller till därnere, det är inte lika skummande överallt så det flög runt änder som tokita. De trodde jag kom med mat...

Snäckskalsdalen: Det var först när jag såg den i datorn jag insåg att den skulle passa.

Anne-Lie: Ja, det blev ju det.

Cissi sa...

Jättefin bild av "rörelse". Vattnet ser sviiinkallt ut, brrr.

Anonym sa...

Åh, du menar att vattnet INTE är fruset....!? Fantastiskt, då är det snart vår.... väl!???? :)

m i l l a h . s e sa...

Det var mycket liv och rörelse i den bilden :O)
Gillar!

Jenny sa...

Härligt liv i det här fotot! :)

Jenny sa...

Härligt liv i det här fotot! :)

Yvonne L sa...

Cissi: Jag är rätt säker på att vattnet är svinkallt! Där det inte strömmar ligger det is...

picturesandpaint: Nä, vattnet på bilden är precis vid de öppna dammluckorna. :0)

millah.se: Ingen stillhet alls.

Jenny: Kul när det rör på sig!

Bonnfrua sa...

Verkligen rörelse i den bilden!
Visst hade du rätt: Det var knypplerksa jag syftade på!

Yvonne L sa...

Bonnfrua: Inte mycket stillhet alls. Så roligt att jag gissade rätt! Min farmor knypplade så jag kände igen de där "knopparna" från när jag var liten.