2011-01-29

Klantvecka

Den här veckan går till historien som min klantigaste vecka det här året. Hittills.
  • Har två mornar satt på kaffebryggaren och förvånat konstaterat när jag kommit ut i köket igen att man tydligen måste hälla vatten i bryggaren för att det ska bli något kaffe.
  • På något märkligt sätt lyckats skrapa upp vänster underarm på en skåpdörr och kan nu inte luta armen mot något utan att det gör jätteont.
  • Sprungit in i det mesta som går att springa in i både hemma och på jobbet vilket resulterat i en massa blåmärken.
  • Tappat ett ägg på golvet.
  • Sparkat till Higgins vattenskål så det mesta av vattnet hamnade på golvet. Tre gånger samma kväll.
  • Skosnöret i ena kängan gick av och så knöt jag ihop det så väl att jag fick klippa av det. Fast det var förstås inte min klantighet som gjorde att snöret gick av, det var faktiskt gammalt.
Har säkert gjort något mer klantigt men nu kan jag inte komma på vad det skulle vara.

7 kommentarer:

Göran sa...

Stackars... :-(

Jenny sa...

Hm. Nya glasögon på inköpslistan...? Eller mindre stress kanske? Låter hur som helst som en inte allt för rolig vecka.

Yvonne L sa...

Göran: Liiite synd är det allt om mig.

Jenny: Har ingenting med vare sig stress eller syn att göra! :D Bara enorm klantighet vissa dagar! ;0)

Bibbi sa...

Se det så att nästa vecka kan bara bli bättre...;-P

Yvonne L sa...

Bibbi: Det är ungefär det jag hoppas på! :)

Hörni sa...

Oj då, är du släkt med mig kanske? Pms brukar det bero på, för min del.:D

Yvonne L sa...

Gun: Hahaha! Vem vet! Fast jag brukar vara likadan...