2011-01-29

Centrum (29 av 365)

Den sista plätten i centrum av plättlaggen.

10 kommentarer:

Livet på Citronodlingen sa...

vi har nåt som har med ägg att göra båda två idag :o)

Gunvor sa...

Kul tolkning av temat och snyggt fotat!

Bonnfrua sa...

Kul, snyggt, smart!

Yvonne L sa...

Helena: Märkligt...

Gunvor: Tack

Bonnfrua: Man ska ju tänka utanför boxen har jag hört. ;0)

EvasSvammel sa...

Härlig tanke om temat :)
Jag fortsätter älska när det verkar som om tematänkandet genomsyrar vardagen för andra än mig själv.
:)

Cissi sa...

Smart! Snyggt foto på smarrig mat. :)

Yvonne L sa...

EvasSvammel: Visst är det roligt att tänka ut olika sätt att tolka temana! :)

Cissi: Det blev jättegoda plättar! :)

Mille sa...

Men ooo vad sugen jag blev på plättar nu. Måste köpa mig ett lägg igen. Gjorde ju om mitt gamla till ljusstake...hmmm hur tänkte jag då?

Sollenby sa...

Vilken roligt tolkning!

Yvonne L sa...

Mille: Man kan göra om till lagg igen! Det har jag gjort med min. Skurade noga med svinto och sen oljade jag in ordentligt och har stekt in det.

Sollenby: :) Kom på den precis i rätt tid!