2011-03-04

Sko (63 av 365)

En sko.

7 kommentarer:

Bonnfrua sa...

Jaha, och hur har ägaren kommit hem utan att frysa om fötterna???
:-)

Wildhearts sa...

Oookej....En ensam fotbollssko mitt ute i snön. Undrar vad som har hänt här :)

Gunvor sa...

Vilket läckert foto - jag gillar alla kontrasterna (vsart/vitt, fotboll/snö etc etc)

Jenny sa...

Såg flera malplacerade pjucks igår, på gator och i snö, även här i stan. Knepigt! :)

Yvonne L sa...

Bonnfrua: Man kan ju hoppas att skon inte satt på foten när den tappades där...

Wildhearts: Sabotage... ;0)

Gunvor: Jag gillade också att det blev en hel del kontraster. :0)

Jenny: Ibland verkar folk ha svårare än annars att hålla ordning på skor och kläder. :D

Renathe Schneider sa...

Äntligen en ny bortappad sko :)
Det var länge sedan!

Yvonne L sa...

Renathe: Exakt så som jag kände när jag fick se den! ;0)