2015-12-31

365 av 365 - Semesterlycka

365 av 365 - Semesterlycka

En bild från vår semester i juli ute vid torpet. Lycka att kunna ta dagarna som de kommer, kanske måla lite eller inte göra något annat än att gå runt och ta bilder av det som finns omkring oss. Ibland göra någon utflykt någon annanstans för att se lite annat. Att ta bilder på samma blommor, samma grässtrån och samma insekter en hel semester skulle bli urtrist! 

Med en väldig spurt nu sista veckorna har jag äntligen blivit färdig med årets utmaning. Jag har varit med sen 2010 och det är bara ett år - förra året - som jag inte klarade av utmaningen. Kalla mig tokig eller bara beroende. Jag kommer att vara med nästa år också men då ska jag försöka vara mer planerad och inte halka så långt efter. Får se hur det går.

1 kommentar:

BatongAmanda sa...

Jättegrattis till Målgången och kul att du hänger med nästa år! Så Gott Nytt Fotoår önskar jag dej!!! Kram ;D