2012-12-03

Insamling (338 av 365+1)


Insamling


7 kommentarer:

Anonym sa...

so beautiful! :) happy Monday.. xxo

Charlotta sa...

<:-) Men vad kan det vara, tagetesblommor, näe?

Yvonne L sa...

Ana Eugénio: Thank you!

Charlotta: Visst är det tagetes!

Ingrid sa...

Känner igen det där med klorna, men jag löste det genom att smyga på honom när han sov. Eller i slutet muta honom med det han gillade bäst, typ Annies geggiga burkmat, medans han försökte få lös det från en matskål klippte jag snabbt som tusan klorna. Men så fort han kom lös drog han iväg som ett åskmoln och gömde sig.

Annars kan en mjuk munkorg fungera för att snabbt bli av med problemet. Det plågas dom inte av, men säg inte till Higgins att jag sagt det...

~Ingrid

Yvonne L sa...

Ingrid: Smyga sig på Higgins tror jag inte skulle gå, inte heller att muta med något. Har funderat på munkorg eller att göra det enkelt och låta veterinären ta det nästa gång. Bättre att han hatar dem än mig som måste bo med honom! ;0)

Pysselfarmor sa...

Torkat för att ha frön till nästa års plantering.....antar jag. :-)

Yvonne L sa...

Pysselfarmor: Ungefär så, man tycker ju att något borde ta sig så småning om! Aklejorna jag vann hos dig är redan utplacerade i marken så de bör ta sig. De här är väl lite mer osäkert.... Men man måste experimentera!