2012-01-11

Orange (11 av 365+1)


Orange

9 kommentarer:

Rantamor sa...

Orange..ja och ännu en doft av den julhelg som varit...
idag har jag jagat tomtar överallt i huset, eftersom jag har varit en stor tomtesamlare så har jag ett stort antal av dessa...
numera får jag mina tomtar av barnen när dom reser...
kul...

Tjingelingen.

Marina sa...

Snyggt, är det ett julkort? =)

Theka sa...

Tjusigt, har du gjort det själv?

Yvonne L sa...

Rantamor: Hoppas du hittade alla tomtar!

Marina: Det var ett kort jag fick med en present till jul, men det är nog ett neutralt kort man kan använda när som helst.

Finalux: Nä, det är ett "bortagjort" kort jag fick från min kompis i Tyskland.

Unknown sa...

Vilket fint kort och riktigt orange också :)

Anne-Lie sa...

Snygg presentation av temat!

Millan sa...

Så fint kort, och fotot är också snyggt, gillar vinkeln!!!

Eva Trillian sa...

Väldigt fin bild på temat orange!

Bibbi sa...

Hej min vän!
Tack för att du tänkte på mig:-)
Jag tror det är något skumt med blogg.se. Kan inte lägga ut bilder från jobbets dator heller:-( Funderar på att byta till googles eller nåt.. Kan ju ändå inte gör a det jag vill på bloggen.
Hoppas ni har det gott nere i södern:-) Här är kallt och massvis med snö.
Sköt om er!