2012-01-31

Bokstäver (31 av 365+1)


Bokstäver


6 kommentarer:

Rantamor sa...

Oj finns temat bokstäver också....
jag har bara ögat igenom och så brukar jag ha Rantafar att ta ett nummer ibland... =D
Fiffigt.

Eva Trillian sa...

Riktigt fint fotat! Skön tolkning!

Ingrid sa...

Bokstäver, ja tänk om vi inte hade dem...

Alfons håller med, en svart cockermatte vet vad en cocker vill ha!

~Ingrid

Bildgatan sa...

Tänk vad viktiga de är våra bokstäver och hur mycket nytta vi har av dem.

Det blir nog även för mig att leta objekt inomhus för tillfället - kallt.

Ullagunni sa...

jag kan inte låta bli att undra över vad det är du läser? Tänk vilken evinnerlig tur att vi har bokstäver!!

Yvonne L sa...

Ullagunni: Jag tog en bok ur högen med "böckersomskaläsasnågongång" och kommer faktiskt inte ihåg vilken det var jag fick tag på...Det ligger såna högar lite här och var hemma hos mig. :)