2012-01-21

Hängande (21 av 365)


Hängande

9 kommentarer:

Rantamor sa...

Men nu vill jag bara veta att...
varför hänger denna kula i luften ???

Camilla (Rantis) sa...

wow, läckert foto...
men undra just som min Rantamor...
Varför hänger kulan där å vad används den till?

Theka sa...

Den ser tung ut...

Anne-Lie sa...

Ja nog undrar man alltid! Ser helt klart ut som något man inte vill ha i skallen ivf;-))

Ina sa...

På något vis kände jag igen den, vet inte riktigt varför. Sedan - när jag kikade på länken du lade in för att avslöja vart den hänger - insåg jag varför! Jag har ju en liknande bild på den!
:-D

Som vanligt - fint fångat!

Jenny sa...

Ser ut som kulan vid Gripsholms slott... :) (borde ta o läsa inläggen i den ordning du vill att man ska läsa men jag läser från där jag senast läste! :) )

Millan sa...

Snyggt!!!

Yvonne L sa...

Ina: Visst kan det vara lite irriterande när man känner igen något men inte placera det...;0)

Jenny: Man får läsa inläggen i precis vilken ordning man vill! :0)

Unknown sa...

Den hängde verkligen!!