2012-01-03

Frostig (3 av 365+1)


Frostig

12 kommentarer:

Millan sa...

Snyggt, jag gillar särskilt den annorlunda vinkeln...

Anne-Lie sa...

Ja och fina kristaller är det!

Bonnfrua sa...

En frostigt kall bild, illustrerar verkligen temat!
Kul att du är igång i år med!

Eva Trillian sa...

Snygg bild! Gillar!

Camilla (Rantis) sa...

frostigt, snyggt och vackert!
*S*

Pysselfarmor sa...

Frostigt och vattnet ser kallt ut....brrrrrrrr

Charlotta sa...

Hihi, på miniatyren såg det ut som en fingertopp, men när jag öppnade fönstret såg jag livbojen.

Fy för att behöva använda den i kylan... Tur ändå att den får hänga kvar på sin plats.

KerstinA sa...

Det är frostigt och jag gissar lite råkallt vid vattnet burr...men en mycket fin bild :)

Tokmia sa...

Vilken härlig vinkel på bilden, och frost är minsann riktigt vackert. Verkar dock som att vi blir utan frost här i söder ett tag till.

jeanette sa...

Härlig bild, som vanligt.

Yvonne L sa...

Tack för alla fina kommentarer! Frosten kommer och går här, nu har vi haft regn ett par dagar. Hade bilden varit tagen förra året hade det varit is på ån.

Ina sa...

Där var verkligen frostigt!

Så många gånger man gått på den bron! Dina bilder får mig som alltid, att känna ett stygn av längtan hem till Eskilstuna.

Roligt att du hänger på i år igen!
Lycka till med fotoutmaningen!

/Ina