2013-12-31

Eget tema: Festligt (365 foton 2013)


Sånt här korvigt snöre gör ju allt lite mer festligt! 

Bilden avslutar även årets utmaning som jag fixat för fjärde året i rad genom att göra en väldig spurt sista veckorna. Nästa år tänker jag faktiskt vara med igen, och då ska jag vara lite mer planerad och i fas. Med andra ord, jag går in i utmaningen igen med samma inställning som tidigare år. Jag brukar också tänka att jag ska kommentera mer hos övriga deltagare än förut, och den biten har väl heller inte funkat optimalt. 

Gott nytt år till er alla! 


Vill man titta på alla bilder jag haft med under året kan man antingen kolla etiketten "365 2013" , då ser man samtliga blogginlägg jag gjort till utmaningen under året. Vill man bara se bilderna rekommenderar jag att ni kollar hela setet på Flickr



5 kommentarer:

Pysselfarmor sa...

Supergrattis och du har gjort ditt fjärde år.....vilket jag hoppas att jag grejar detta år!
Ska bli kul att följa dig!

jeanette sa...

Grattis att du klarade det ännu en gång. Jag försöker i år igen. Få se om vi får några likadana bilder hos varandra.

Anonym sa...

Grattis! Är du med även 2014? Länken för 2014 leder hit.

Eva sa...

Vilken makalös spurt du har gjort.
Grattis till en fjärde genomförd utmaning.
Snyggt jobbat och påt igen bara ;)

Yvonne L sa...

Pysselfarmor: det blev lite stressigt på slutet, men jag hann!! Och fortsätter 2014. :)

Elisabet: Jo, jag är med även 2014, det är samma blogg som tidigare men ny tagg. Har bett dem ändra i länkningen. :)

Eva: Ja du, det blev en rejäl spurt på slutet, så nu ska jag försöka vara mer välplanerad i år. Det höll ju ett halvår förra året. ;)