2013-12-01

Deltagare (305 av 365)


Några deltagare i veterandagen i augusti. 


Då har jag "bara" 60 bilder kvar av årets utmaning. Halkade efter under sommaren när vi spenderade mycket tid i torpet, och det är svårt att få tiden att räcka till nu också. Men än har jag bildmappar med bilder tagna under året som jag inte hunnit gå igenom ordentligt så där kan det finnas passande temabilder. Dessutom blir det ju lite nytt taget emellanåt, så jag hoppas klara av utmaningen för fjärde året i rad.

3 kommentarer:

Pysselfarmor sa...

Heja heja du grejar det!
Har du anmält dig till nästa år?
Det har jag - det blir mitt fjärde.

Kicki sa...

Nu får jag heja på dig! Visst fixar du det.
Jag är nästan ikapp och jag låg ju så långt efter.

Yvonne L sa...

Pysselfarmor & Kicki: Jo, jag är så envis att jag nog kommer att fixa resterande antal teman som behövs. Om jag så ska behöva hitta på riktiga nödlösningar!
Anmält mig till nästa år har jag också gjort, då blir det femte året i rad om jag inte ångrar mig.