2012-03-07

Gris (67 av 365+1)


Det var mer än en glad gris på fältet vi åkte förbi.


8 kommentarer:

Theka sa...

"Små grisar, små grisar är lustiga att se...."^^

Yvonne L sa...

Finalux: De var jättelustiga, har aldrig sett grisar springa och skutta som de här gjorde!

anemonen sa...

Jag gillar grisar. De är så sociala på något sätt.

Rantamor sa...

Jamen dom grisarna ser ut att ha det bra...
glada grisar ger ju gott kött...

Bonnfrua sa...

Så glada de grisarna ser ut! Sånt kött vill man ha i stekpannan!!!

Pysselfarmor sa...

Alltid när jag ser en gris så tänker jag på min systerson...när han var liten (han närmar sig 50 nu) så hade han en gris som han satte framför en liten kärra och körde med som en häst....de var så goda kompisar...jag kan säga att det året åt han inte julskinkan!

vildrosenbibbi sa...

Jag är ju lite svag för grisar... Dom e' go' på många vis....

Unknown sa...

Ja det riktigt syns hur glada de är!