2012-02-05

Stadshus (36 av 365+1)


Hus i Gamla staden, Eskilstuna.


6 kommentarer:

Eva Trillian sa...

En aha-upplevelse :-) Jag hade, i min stackars trånga hjärna, fastnat på Stadshus ... Möjligheterna öppnade sig nu :-)
Tack :-)

Yvonne L sa...

Eva T: Kanske var det meningen att man skulle tänka Stadshus, men det blir roligare att lösa temana på ett inte helt uppenbart sätt!

Ullagunni sa...

Tack Yvonne, även jag hade snävat in på stadshus eller rådhus eller ngt liknande. Detta är ju en jättefin bild på detta tema

Ingrid sa...

Ja - 42 grader i tre hela dagar tär på alla. Fy det är inte ofta jag varit med om det.

Vilka fina hus, är inte Eskilstuna känd för sin gamla bebyggelse?

~Ingrid

jeanette sa...

Jag tror att dessa hus är de mest fotograferade hus i Eskilstuna

Marie sa...

jeanette: De är verkligen fina så det förstår jag.:)