2012-02-29

Min dator (60 av 365+1)


Min dator. Med damm och allt.


9 kommentarer:

Theka sa...

Ja datorer har verkligen en förmåga att samla damm, även om man använder den dagligen...

Ina sa...

Datorer är riktiga dammagneter! :-)

Anonym sa...

Här är det så dammigt att det inte liknar nåt men jag skyller på snickarn.

Anne-Lie sa...

Rena rama dammagneten;-)) Men vilken udda vinkel du valt! Finurligt!!!

Pysselfarmor sa...

Ja usch hur det kan bli så ;-) min är inte bättre!

Bonnfrua sa...

Härlig vinkel på bilden! Och finns det ett dammkorn inom 1 km radie så visst hamnar det på datorn!

BMW sa...

Din dator är en exakt kopia av min fast jag har mindre damm, så det så!

Yvonne L sa...

BMW: De dammbortstötande datorerna var tillfälligt slut när jag köpte min. ;0)

Unknown sa...

Kul perspektiv! Jag har provat några bilder på detta tema men har inte blivit nöjd ännu. Damm ingår dock på alla =)