2011-07-31

Alltså, det här med skor...

Tydligen dras skor till mig på något märkligt vis...
 Igår var vi till Skoklosters slott, och det första jag fick se när vi parkerat och klivit ur bilen var den här barnskon, uppställd på en liten sten.
Imorse när vi gick ut på dagens första hundpromenad tog det inte lång stund förrän vi sprang på den här ensamma toffeln...

...när vi kom till Fors kyrkpark stod de här skorna uppställda på en bänk. De är kanske inte direkt tappade, men de får vara med bland alla tappade skor ändå.

5 kommentarer:

Bonnfrua sa...

Du är en fena på att hitta tappade skor! Den lilla följetången hos dig gillar jag! :-) Fast stackars Bella som bara har en fin gumpakso nu...

Jenny sa...

Jag upphör inte att förvånas över alla dessa fötter som inte saknar sina skor!!! :D

Yvonne L sa...

Bonnfrua: Jag måste ha någon sorts inbyggd skomagnet....och visst är det synd om Bella!

Jenny: Inte jag heller! :D

Renathe Schneider sa...

Önskar att alla som tappar sina skor visste om denna blogg...
Ifall att dom undrar vart skorna tog vägen liksom...

Yvonne L sa...

Renathe: Hahaha! "De tappade skornas blogg..."