2011-07-23

Veckans fotoutmaning - Liten

Mitt bidrag till Veckans fotoutmaning:

Liten.

4 kommentarer:

Jenny sa...

Ja den var liten. :D :D
Vi såg er idag när vi skulle hem från stan, vinkade lite men ni såg oss inte, vi kom mot rödljuset vid din gata/gymnasiet precis när ni påbörjat kvällspromenaden vid 21-tiden. :)

Miklos sa...

oj oj en liten rackare det där :) inte allt för kameraskygg heller, dom brukar vara snabba på att gömma sig annars.

Bildgatan sa...

Gillar din bild och vinkeln som är i marken eller om det blivit så av ditt fokus.

Yvonne L sa...

Jenny: Ja, en liten en. Sen ser jag ju aldrig någonting annat än andra hundägare när jag går ut...Annars hade jag sett till att vinka förstås!

Miklos: Jag tror inte den såg mig, eller så var den koncentrerad på annat. ;0)

Bildgatan: Tack!