2011-09-28

Livsviktigt (271 av 365)


Något som är livsviktigt är vatten.

4 kommentarer:

Göran sa...

Du verkar ha många fina motiv ute i "skogen". Det blir iaf fina bilder av det.

Yvonne L sa...

Göran: Jag fotar allt jag ser där, och sen försöker jag hitta teman som passar att använda bilderna till. Andra kollar teman först och fotar sen, jag tycker det är roligare med tvärt om! :D

Ina sa...

Jag lägger upp mitt fotande på samma sätt som du Yvonne! :-) Fotar först och kollar om bilderna passar in någonstans sedan!

Hur som helst - vilka fina bilder du lagt in på sistone! Jag har legat på sjukhus och inte kunnat surfa runt och kika så mycket, så jag har inte kommenterat....men som sagt, nu gör jag det! :-))

Yvonne L sa...

Ina: Skönt att det inte bara är jag som gör så, alla verkar så organiserade... ;0)