2011-08-20

Frukt (232 av 365)


Persikoträdet på gården bär frukt. 


7 kommentarer:

Bonnfrua sa...

Lite speciellt med persikor på våra breddgrader! :-) Hoppas du får smaka dem!

Mille sa...

Vilken dröm att få ha persikoträd i trädgården :)

Uora sa...

Bild 232 av 365! Jag är imponerad :-)
Hade jag bara haft din uthållighet!

Persikor är kul men jag gillade förra trädet bäst - stort och häftigt!

Anonym sa...

Åh, vad smarrigt!!! Kan tänka mig att det smakar lite extra gott när man kan skörda dem själv!!! Hoppsas du har en skön söndagskväll!! :)

Yvonne L sa...

Bonnfrua: Vi grannar brukar få smaka och det brukar vara väldigt gott!

Mille: Du får driva upp ett själv från kärnor. Det är visst så min granne gjort. :0)

Uora: Jag klarade ju utmaningen förra året och tänkte se om det går att fixa 2 år i rad! ;0) Visst är den stora eken häftig!

picturesandpaint: Jo, de brukar smaka gott, grannarna vars träd det är brukar bjuda på smakprov. :0)

Renathe Schneider sa...

Verkar vara fler än förra året?

Yvonne L sa...

Renathe: Ja, jag tycker också det verkar så. Var kanske ett bättre persikoår i år!