2011-06-18

Min vecka

Sjätte omgången i fotoutmaningen "Min vecka" som wtfdc håller i. Så här har min vecka varit.

Jag har följt renoveringen av bron vid dammluckorna ute på Faktoriholmarna, varit vid torpet där alla tre inklusive Higgins blev blöta,  en av oss klippte gräs och en annan (jag) plockade, fotade och åt smultron. Jag har också varit på anställningsintervju, promenerat i störtregn och fotat näckrosbladen på ån.

Vill du delta och visa hur din vecka varit eller bara se hur andras vecka varit, titta in hos wtfdc.

5 kommentarer:

Bonnfrua sa...

Smultron... mums!
Så roligt att läsa att du varit på intervju! Hoppas att du får jobbet!

Yvonne L sa...

Bonnfrua: Ja, det var gott med smultron!

Petra sa...

Vilken söt liten lurvis :)

Bibbi sa...

Åh...nyplockade söta smultron...Mums! :-)
Higgins ser ut att ha det gott:-)
Vad har du varit på för intervju nu då? Liknande förra eller? Håller i velket fall som helst en tumme för dig.
Sköt om dig!

Yvonne L sa...

Petra: Visst är han!

Bibbi: Smultrona var goda och Higgins har det bara bra. Intervjun var för ett liknande jobb jag haft tidigare.