2011-06-23

Higgins och äggkartongen

Idag skulle Higgins och jag åka och köpa jordgubbar. Vi skulle till mina föräldrar för att hämta en grej innan vi åkte, och för att vara lite effektiv tog jag med mig lådan med pappersförpackningar som skulle till återvinningsrummet som ligger i källargången på väg dit. När jag tömde lådan i containern trillade en äggkartong ner på golvet och Higgins bestämde att den var hans...




Bilderna är inte så jättebra, men prova själv att fota samtidigt som en biltokig hund vill till garaget så fort som möjligt. Det är inte lätt att då låsa upp och ta sig igenom dörrarna till garaget med ena handen och försöka fota med den andra handen. Handen som behövs för att låsa upp och öppna dörrar behövdes nämligen också till att hålla i kopplet.

7 kommentarer:

Uttan sa...

Söta fina Higgins!

Glad Midsommar önskar Jag Er!

Kram!

Yvonne L sa...

Uttan: Glad midsommar till er också!

mamma sa...

har kanske Higgins blandat ihop midsommar med påsk?

Jenny sa...

*skratt* han gör som han gör, bäste Higgins. Ha en fin helg!

Yvonne L sa...

Mamma: Inte helt omöjligt!

Jenny: Jo, han är ju som han är...
Ha en fin helg ni också!

Hörni sa...

Hahaha, Söthiggins! Jag är kär i honom! :)

Yvonne L sa...

Gun: Han är min.....;0)