2011-06-10

Kraft (161 av 365)

Ånga ger en hel del kraft.

9 kommentarer:

Bonnfrua sa...

Snacka om "urkraft", talande bild!

Yvonne L sa...

Bonnfrua: :0)

Anonym sa...

Jag är lite rädd för att ångmaskiner ska explodera jag.

Ingrid sa...

Ha-ha vet Du jag tror exakt dina ord är tagna från en cockersmun om de kunnat prata. Det märks att du lever med en...

~Ingrid

Yvonne L sa...

Frunatmaken: Det hade kunnat explodera för drygt 4 år sedan, men nu är allt renoverat så det ska klara sig i hunda år till eller nåt!

Ingrid: Jamen det ser väl alla på din bild att Honungs leksak är felkonstruerad, inte skulle hon klanta sig heller... ;0)

Ingrid sa...

Helt klart, det var ingen planerad utgift men jag tror att man sparar in det fort i välmående. Vårt sovrum är 40 kvm och denna ska egentligen bara kyla 15-22 kvm men det blir redigt kallt vill jag lova. Skönt säger hundarna.

~Ingrid

Yvonne L sa...

Ingrid: Förstår att ni känner er nöjda, och det måste ju vara jättebra för hundarna! Speciellt för gamle Alfons!

Göran sa...

Snyggt med längre slutartid för att få rörelse i bilden. Bravo!

Yvonne L sa...

Göran: Tack!