2011-02-03

Choklad (34 av 365)

Om man skulle göra sig en kopp choklad kanske...

14 kommentarer:

Bonnfrua sa...

dina plättlaggsbilder fick mig att göra just plättar ikväll!
Underbar chokladbild!

Yvonne L sa...

Bonnfrua: Haha! Då vet jag två som inspirerats av min plättgräddning!

Chris sa...

Riktigt snygg bild. Så enkelt men så snyggt

Livet på Citronodlingen sa...

Ingen dum ide alls

Hörni sa...

Vilken härlig hög med kakao. Fin bild.

Hörni sa...

Vilken härlig hög med kakao. Fin bild.

Ingrid sa...

Mmmm...inte helt fel med choklad :0)

Ja visst går tiden fort. Jag kan inte förstå att Milton blir 11 år i sommar. Han är tyvärr bara 12 veckor i temperamentet ;0)

~Ingrid

Renathe Schneider sa...

Varm choklad är mums!

Anonym sa...

Mmmmm, det skulle man kanske festa till med här hemma också....!
Hoppas du får en riktigt skön helg!

Yvonne L sa...

Chris: Tack!

Helena: Nä, det är rätt gott.

Gun: Tack!

Ingrid: Choklad är sällan fel! ;0) Haha, Milton, den evige valpen! :D

Renathe: Visst är det!

Picturesandpaint: Ta en kopp choklad du!

Jerpa sa...

Förra veckan drack jag faktiskt choklad gjord på kakao. En skvätt grädde i och det blir ännu godare. Det är ju godare än den där söta o'boyen.

Yvonne L sa...

Jerpa: Visst är det godare med "riktig" choklad!

Cissi sa...

Åh vad smarrigt - jag inte själva "pulvret" då men vad man kan göra med det, dryck, olika sorters bakverk...

Fint foto!

Yvonne L sa...

Cissi: En mycket användbar råvara!