2011-09-06

Snabb (249 av 365)


Higgins är rätt snabb när han springer trots sina 11 år. 

6 kommentarer:

Snäckskalsdalen. sa...

Higgins är väldigt söt och speciellt när han liksom hänger i luften.
Agneta kram

Jenny sa...

Snabb men mest fin. :) Härlig bild.

Yvonne L sa...

Snäckskalsdalen: Higgins, den flygande cocker spanieln! ;0)

Jenny: Det var en glad överraskning att jag lyckades fånga honom med alla tassar i luften!

Göran sa...

Han måste vara hög på sin medicin, han nuddar ju inte ens marken. :-)

Jenny sa...

Hej, jag vet inte riktig hur jag hamnade här på din blogg, men den verkar så trevlig att jag tror jag stannar en stund :-). Dina bilder är jätteläckra, kanske framförallt denna på din hund. Jättefin. Fyndigt bloggnamn också.
Hälsningar Jenny

Yvonne L sa...

Göran: Jo, lite hög är han nog ;0)

Jenny: Ibland hamnar man på nya ställen på märkliga vis! Roligt att du gillar bilderna, och välkommen tillbaka.