2012-08-27

Tunnelseende (240 av 365+1)


En form av tunnelseende i miniformat.


4 kommentarer:

Eva Trillian sa...

:) En tunnel för en grävling, en groda eller en en hare, eller två, kanske :)

Ingrid sa...

Vilken fin bild, naturen kan helt enkelt.

Jo jag brukar tänka så jag med, alla gånger han lurat i honom att äta upp både det ena och det andra ur toahinken...

Alfons var ingen man ställde bort eller som frågade om lov att finnas på bästa platsen.

Vi har ett ljus tänt vid hans kort, i kväll när jag skulle gå ut i stallet gick det inte att blåsa ut. Läskigt, till slut lyckades jag. Eller som när matlocket på mattunnan flög rakt ut på golvet mitt framför näsan på både mig och Kenneth. Vi bara gapade...

Då har hans närvaro känts väldigt väldigt påtaglig...

~Ingrid

Yvonne L sa...

Ingrid: Alfons var en fin gammal herre, väldigt påhittig dessutom. :)

Gabriella sa...

Fin bild