2011-12-18

Samma sak för tredje gången

Collaget visar ett fåtal av mina bilder som ingår i utmaningen 365 foton 2011, jag är ju med där för andra året i rad och hoppas hinna göra 365 teman. Jag lyckades ju förra året... Fram till för någon månad sen eller så låg jag helt i fas och publicerade en bild per dag, men så gick gamla stationära datorn sönder och det är där jag helst grejar med bilder. Ny stationär dator införskaffades efter ett par dagar, men sen tar det ju tid att få iordning på allt och då hamnade fototänket lite i bakgrunden. Just nu har jag väl 25 teman kvar att göra, och det ska förhoppningsvis funka.


Nu kan det ju tyckas lite knasigt att ge sig på samma utmaning för tredje gången i rad, men det blir faktiskt så. Dessutom så blir det ju ett extra foto eftersom 2012 är skottår.

Mina foton kommer ni att hitta under etiketten 365_1_2012.
Temalistan lägger jag upp vid ett senare tillfälle.

Vill du också vara med i utmaningen hittar du regler och hur du anmäler dig här..

Inga kommentarer: