2011-11-08

Eget tema: Invigning (306 av 365)


Invigning av nya pastakastrullen.

6 kommentarer:

Bonnfrua sa...

Hejsan! Vilka härliga bilder från grevparets hem, inte precis som jag har det idag inte. :-) Men kallt och varmt vatten, det har jag i kranen!!!
Gillar dina vinklingar och knorrar på temana, och även dina egna bidrag.

Jenny sa...

Vilken färgklick i köket! :)

Charlotta sa...

Alltid kul med nytt. :)

Yvonne L sa...

Bonnfrua: Det var ett spännande besök i grevehemmet!

Jenny: Ja, precis, och den gamla behövde verkligen bytas ut, den var alldeles skev.

Charlotta: Visst är det!

Ina sa...

Är den bra? Jag stod och höll i en likadan, fast limegrön, häromdagen. Men så blev det inte att jag köpte den.....typiskt mig!

Nåja, härlig färg!! :-)

/Ina

Yvonne L sa...

Ina: Jo, den är bra, den gör i alla fall sitt jobb!