2011-04-12

Sött (102 av 365)

Det är rätt sött med en hjärtformad potatis.

7 kommentarer:

Jenny sa...

Mycket sött!
Tänk jag är så nyfiken på din kärlek, måste vara en sjutusans karl som fått dig på fall. :)

Hörni sa...

Vad gulligt. Och så passande att den är röd också.:)

Yvonne L sa...

Jenny: Jag är ytterst svårflörtad så du har helt rätt i ditt angtagande. :0)

Gun: Visst var det en gullig potatis! Fast nu finns den inte längre, annat än på bild...

Jenny sa...

Yvonne: jo jag hade ju för mig det, med tanke på hur många år vi hållit kontakten nu. :) Ska hålla tummarna för att din lycka blir riktigt, riktigt långvarig. :)

Yvonne L sa...

Jenny: Tack! :)

Marie B sa...

Ja! En potatis var det ju! Jag trodde det var ett hjärta av marsipan eller liknande:)

Yvonne L sa...

Marie B: Hade kunnat vara... ;0)